2015年12月20日 星期日

大勇福岡留學日記:DAY 276

日期:20151220
地點:室見
天氣:天氣寒冷

今天身體不適,就水幾句吧!

其實自昨天腳痛開始,
我已感覺到身體在發出警號,
所以早早上床休息,
結果今天睡到11點半才起床。

睡眠充足,感覺好了一點點,
但整體上狀態還不能說好,
有一點呆、一點頭暈,
還有,腳依然繼續痛……

下星期二我便要去香川看Team 8
希望在那之前能回復最佳狀態吧!

今日48系福袋有中選通知了,
我認識的幾位朋友都抽中HKT
本家則不中,看來HKT好易抽呢!XD

我?我不中啊,
因為我根本沒抽!^^

福袋內的商品我一點興趣都沒有,
至於劇場入場權利,我人都快走了,
於我沒用,所以索性不抽,
省回一點錢。

今天就水到這裡,BYEBYE

8 則留言:

  1. 上週三抽中公演,所以病病地,
    今次唔抽福袋,明智決定!!
    勇大為咗身子好,停一停,諗一諗,好唔好繼續抽喇!

    回覆刪除
  2. 劇場入場權利, 不是因為入場太多所以沒興趣嗎?

    回覆刪除
  3. 明明就係唔洗入場權都已經98中
    有病即係代表有其他野會中

    回覆刪除
    回覆
    1. 那有98中了!XD
      沒有,沒有中任何東西呢…

      刪除
  4. 近來個系統有問題,中左都未必俾到錢
    不過我都沒中

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係你張咭問題,不是系統問題!XD

      刪除